Alla inlägg under mars 2007

Av Marie - 25 mars 2007 10:25

Shit vilken rolig kväll det var igår. För fest hos syrran, med massa människor. Falu pojkarna kom, sen kom Jon & Tommy. Och min underbara Mejlin.. Vi var ut och slirade på s2. Karate fylla..Sovit ca 3 timmar inatt. Det ringde hem i morse, så jag kunde inte somna om. Har legat och pratat med Björn hela morgonen. Guuuuud vad jag skratta åt han. Han står ju i liften i Björnen, utanför Åre. Så kom det en kärring och ville ha hjälp å ta liften. Det var ett jävla gnäll, haha. Om två timmar sitter jag på tåget till gävle, stopp där i två timmar. Vad ska jag göra under tiden? Tåget går 15:34, är framme i Åre 21:41. Sex timmar på tåget, weeeej.Fick höra igår av brorsan att han var flitig läsare av den här bloggen. Det trodde jag inte. Rooooligt. Fy fan vad trött jag är..call me

Av Marie - 21 mars 2007 01:53

jag saknar åre så mycket, vill dit nuuuu. men det är ett par dagar kvar.nu är jag fullt bokad, i morgon när jag vaknar ska mamma hämta mig, så ska vi handla hårfärg, färga håret. sen ska jag sätta mig på tåget till rättvik, där a-k ska möta upp mig. leka lite med henne. efter det ska jag göra en fotosession, för första gången i mitt liv. det ska bli kul. sen ska jag hem till brorsan och säga hej, sen ska vi åka till borlänge. ska ta hand om min lilla skrot emmy, hon ville träffa mig, fasters hjärtegull. så vi ska sova hemma hos syrran.på torsdag ska jag på kryssing, först ska jag & sandra ta en fika med favorit Roy. Mycket mycket trevligt. Torsdagen ska bestå av massa alkohol.Fredag, kommer bestå av bakis bakis. Jag & Sandra ska ha en mys kväll med massa god mat.Lördag, inhandla massa kläder på kupolen, fira farfar som fyller 90 år idag. Då ska vi gå och käka middag på Thai Agnes. På kvällen kommer mina favorit pojkar hit och festar, kvällen kommer sluta på s2. Söndag 12:20 åker jag tillbaka till mitt underbara åre..Fick så sött sms av min sötnos, "allt som saknas är du, puss puss" åh, jag blev så glad. saknar han..nej nu ska jag & syrran sova.. lång dag i morgon

Av Marie - 11 mars 2007 22:29

han är ju så frukansvärt söt, mitt lilla kex här i åre.

Av Marie - 4 mars 2007 19:00

Hallå.. Har inte skrivit här sen jag flyttade hit. Kanske vore dax. Men det har inte varit det lättaste att få tag i en dator. Nu sitter jag på jobbet och klickar lite. Har även fått lite uppdrag, ska göra lite jobb när jag kommer hem till Dalarna igen. Men det är än så länge hemligt. Och det är inget jag vill skylta med. Ni kanske får reda på det sen. Jag trivs jätte bra här i Åre. Har inte riktigt tid att sitta här, så skriva mer någon annan dag, när det finns tid.Ciao

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards