Alla inlägg under februari 2008

Av Marie - 29 februari 2008 15:01

Chefen har haft ett erbjudande för mig ganska länge, men inte velat sagt det än. Han har velat veta hur jag ska göra i framtiden osv. Men idag kom erbjudande fram, och jag blev jäkligt chockad. Jag blev riktigt glad. Jag har inte tackat ja än. Jag och Björn ska åka på möte i Östersund om två veckor. Så ska vi prata igenom allt. Det är så mycke tankar och funderingar. Men det vore ju såå himla kul.


Ska jag våga satsa?

Av Marie - 28 februari 2008 21:18

Tänkte passa på att skriva lite här medans jag har lånar Johans dator. Hm, jaha.. vad ska man skriva då? Att jag åkte in till byn och handlade hem massa god saker. Så nu är min låda i frysen full, mitt skafferi är fullt, och kylskåpet har det som behövs. I morgon blir det kyckling taco med avokado i pita bröd, muuums. Längtar till i morgon kväll.


Igår pratade jag och Jannie ihop oss om att stanna kvar i Åre över sommaren också. Så nu är det dax att börja kolla lägenhet här. Camilla ska ju också stanna. Guud vad roligt. Ska även då testa på att cykla downhill ner för bergen, hur grymt hade inte det varit!


Jahapp, jahapp.. vad händer annars?


Vet ni vad jag tycker, nu tycker jag att det är dax för er att komma upp och hälsa på mig.. Jaa jag vet att det är långt, 50 mil.. och resan tar 6 timmar. Nu räknar jag från Borlänge.. Snälla, kom och hälsa på!!!!




Av Marie - 27 februari 2008 22:14

Hej och hååå.. Dippan sög för övrigt i söndags. Aldrig mer dippan! Min plånbok blev stulen i min väska. Grr.. Surt som fan. Men jag ringde och spärra kortet direkt. Jag var inte alls full och söp bort plånboken, utan den blev stulen. Sådetså.


Igår var det tisdag, och gissa vad som stod på schemat. Bygget, oh yeah! För fest på kläppen hos ett gäng från Dalarna, falun närmare bestämt. Det var väldans trevligt.. Bygget var som alltid, roligt! Har jag haft tråkigt på bygget nångång? Hm, nää.. jag tror inte det!


Guud, jag är såå trött.. väntar på att få gå ner till bussen som går 22:50


I morgon är jag ledig, tänkte åka in till byn och handla lite mat, finns inte så vidare mycket i mitt skafferi.


Ciao!







Av Marie - 24 februari 2008 19:23

Ikväll smäller det, det blir dippan ikväll. Satt och fundera på jobbet vem som kunde följa med ut, och jag bkev att tänka på Rebecca, ringde henne och självklart skulle hon ut. Så Dalarna vs Värmland ikväll.


Jag har ju bara legat hemma dom senaste dagarna så jag tycker jag är värd lite fest!


Sunday at dippan toooo night

Av Marie - 24 februari 2008 14:12

Jag hoppas ni alla som var ute och festade igår mår riktigt skit, medans jag mår riktigt bra! Hahah glädjedödare.


Sitter i köket hemma på Staff med Johans dator. Väntar på att min potatis ska koka klart, ska steka på lite fiskpinnar också. Ska åka in med skid bussen 14:45. Hoppas jag hinner med den då. Slutar tio ikväll. Dippan ikväll kanske? har inte varit ut på Dippan den här säsongen. Kanske är dax?!


Filmen jag kollade på igår, Kärlek på menyn. Kan säga att den var riktigt bra. Den borde ni se.


Igår köpte jag ett par Jeans för 100:- kr. Dom satt som gjutet på mig, riktigt nöjd. Claes kompis christoffer skulle sälja dom så jag köpte dom.


Nej nu ska jag grilla på lite fiskpinnar.

Av Marie - 23 februari 2008 22:29

Har precis kommit hem från jobbet, känns som man bara blir sjukare och sjukare. Nu börjar det göra ont i halsen också! På måndag är jag äntligen ledig, då ska jag vila upp mig ordentligt.


Ni missa väl inte att Måns Zelmerlöv var i Åre för ett tag sen, och nybliven singel har han blivit också. Rakt på sak fick han till det med en Åre säsongare. Hahah =)



Nu står "Kärlek på menyn" på listan, en lugn och härlig kväll ska jag ha i min lilla ensamhet. Det är bara du som fattas!


Av Marie - 22 februari 2008 15:32

Sitter på jobbet och är riktigt jäkla förkyld. Jenny lyckades smitta ner mig i lördags. Det blir bara värre och värre för varje dag. Usch ja. Igår när jag kom hem från jobbet vid halv fem la jag mig i sängen och halv sov hela kvällen. Vid nio åkte jag och becca till Matlådan och handla mat sen blev det film. Somnade som en stock klockan tolv. Idag när jag vaknade mådde jag skit, men det var bara att pallra sig till jobbet. Joel kom in på jobbet och berättade att han hade fått hjärnskakning, och det var han som skulle byta av mig klockan fyra. Det var bara att ringa Tova. Självklart ställde hon upp, det tackar jag för.


Fick precis sms av chefen, "När Tova kommer så åker du hem och lägger dig. Inte gå på krogen. Basta!" Han är för rolig han :)


Ska hem och vila en stund, sen ska vi tjejer ut och käka middag någonstans i Åre. Kan bli trevligt. Sen blir det Lets dance och massa film.


Vi hörs då :)

Av Marie - 20 februari 2008 18:35

Åter tillbaka till mitt paradis. Idag har det varit strålande solsken, så jag och Rebecca var ut och åkte bräda i Duved. Helt underbart. Bilder får ni när jag kommer hem ikväll, ska lägga in bilderna på Johans dator.


Ibland känner man att man har jätte mycket att skriva, och när man väl sätter sig vid datorn är man helt tom i huvudet!


Bygget igår. Jag, mickis och rebecca hade våran egna lilla förfest i korriodren med kortspel. Hur mysigt som hellst. Vid tolv drog vi in till bygget. Dumt nog höll jag till vid black jack bordet. Lite vinst gick man väl!



Känner mig riktigt sliten idag, kommer sova som en prins ikväll!



Snart är det lön, guuud vad jag längtar.


Ovido - Quiz & Flashcards