Alla inlägg under september 2007

Av Marie - 30 september 2007 12:50

Hade en sjukt rolig kväll hos Sandra igår. Lars och Peder kom från Falun och festade med oss. Vi satt hemma hos Sandra och drack, sen gled vi ner på stan och slirade in på s2. Riktigt skoj kväll vare. Men idag mår man som man förtjänar. Ska åka upp till Rättvik idag och vara bakis där.




Av Marie - 29 september 2007 16:30

Då är man hemma igen, vi landade halv ni på onsdags kvällen. Då kom Jonas och hämtade mig och Sandra så åkte vi ut till Värmdö och sov. Halv sju på torsdags morgonen åkte vi in till sthlm city så åkte vi med tåget hem 07:44.


Gran canaria har varit helt underbart, längtar tillbaka hela tiden. Vi hade strålande solsken varje dag. Vi drack drinkar och götta oss varje dag.


Var även på Aqua land och badade, och gjorde flätor.



I torsdags åkte jag och Sandra till Rättvik, hade en jätte mysig kväll. Kollade på Idol och käkade massa godis. Igår hjälpte jag Erik med att bygga en tv bänk, sen var vi till Annas och käkade. Och som vanligt blev det bowling. Jenny kom och hämtade mig inatt.


Ikväll blir det fest med Lars och Peder. Självklart Jenny också, så förfesten blir hos syster Sandra. Jävlar vad vi ska klappa i oss, haha :)


Utgång i Borlänge ikväll, längsen nu!


Vi hörs då..



Av Marie - 24 september 2007 20:05

Har far ni ett tecken pa att jag lever. Jag och Sandra sitter nu pa internet cafè pa hotellet. Solar och badar hela dagarna. Ar 30 grader pa dagen. Idag var jag och Sofies familj till Aqua Land. Var riktigt skooooj. Ikvall ska vi bort till Sofie och dom och ata. Brent sonder nesan har jag gjort ocksa, helt fnasig!


Jahapp, vi landar pa svensk mark pa onsdag halv nio pa kvallen, bosell kommer & hamtar oss sa sover vi hos han. Aker hem pa torsdag kvall, da hoppas jag att Jenny kommer och hamtar oss. Saknar jenny sa javla mycket.


Nej, vi hors pa torsdag mina vanner!


Puss & Kram 

Av Marie - 18 september 2007 15:18

En dag kvar, ååh va härligt. Vi åker från Borlänge två inatt, och planet lyfter halv åtta. Så om 24 timmar är vi framme på Gran Canaria.


Hade film kväll med dom bästa igår, Jen, Sändy, Peder Och Lars. Favoriter!


Det här med å packa är fasiken inte det lättaste, man tänker att man inte alls ska med sig så mycket, men lik förbannat hamnar hela garderoben i väskan.


Vill ni ha kort från mig, ge mig adressen så kirrar jag det..















Av Marie - 16 september 2007 16:44

Hittade ett gammal utklipp från gymnastiken


Två DGK-segrar

Domnarvet/Leksand


Domnarvets gymnastik klubb vann båda klasserna vid helgens individuella ungdomstävling "Projekt 2000" som genomfördes i Leksand


Bland 20 tjejer i äldsta klassen nivå 2 vann DGK löftet Marie Eriksson med 1,20 poäng tillgodo på tvåan Hanna Gustafsson. Lite jämnare i nivå 1 med 32 deltagare där det också blev seger till DGK, Maria Rosell vann med 0.55 poängs marginal



Av Marie - 16 september 2007 15:48

Då var helgen slut, men jag klagar inte. Jag är hel nöjd med min helg. I fredags åkte jag till Rättvik och festade med gänget där, vi bowlade och hade det skit skoj. Igår var man kvar i Rättvik hela dagen, var så jäkla bakis så jag orka inte ta mig någonstans. Klockan nio skjutsa Erik mig till Djurås så åkte jag med Jenny till Borlänge. Jag och Jenny lekte på kvällen, vi var in till Falun en vända och träffa Bjarne och Peddan. Blåste till Borlänge och käkade på MAX. Sen däckade jag av hos Jenny, eller först fick jag ligga och lyssna på henne, hon låg och babbla i telefonen i över en timme.



Nu väntar jag på Bosell, vi ska leka idag. Längesen jag umgicks med han. Får se vad vi hittar på.


 Nu är det endast 3 dagar kvar till Gran Canaria. Göött mos!

Av Marie - 13 september 2007 22:15

Jag skippade att kolla på Idol idag, programmet på femman lockade mer. Unga mammor. Vilka starka tjejer. Jag beundrar er allihop! När jag satt och kollade blev pappa nervös. "Marie, du får inte skaffa barn än, du ska vara 50 år när ska ha barn" Ingen fara pappa, det blir inga barn gjorda än på ett par år. Jag är defenetivft inte mogen, och klar med mitt liv.

Av Marie - 12 september 2007 22:20

Jag vart på lite bättre humör när jag fick handla lite.Idag var jag till kupolen och handlade med Jenny. Jag hittade lite godsaker som fick följa med mig hem. Ett par pumps, äntligen hitta jag några som passade mig. Är fruktansvärt kräsen på skor. Även en pippi gul klänning fick haka på. Är riktigt nöjd.


Klänning från H&M

 


Pumps från Din Sko


Det här vackra sällskapet hade jag med mig


När skavsåren börjar komma hoppas jag att ni ställer upp, mina älskade skor. Skooooja!




Ovido - Quiz & Flashcards