Alla inlägg under april 2007

Av Marie - 30 april 2007 17:14

det var ett tag sen jag skrev nu. över en månad sen. jag kanske har trogna läsare som läser den, ni måste ju ha undrat vad som har hänt? om jag ens har nå läsare.. iaf.. jag är fortfarande kvar i åre, jag åker hem på onsdag eller torsdag. då kommer brorsan och emmy och hämtar mig. då åker jag direkt till rättvik, ska bosätta mig där över helgen, och resten av året, tror jag. jag ska kika lite på jobb i rättvik. ska bo hemma hos mattias.


okej, åter till åre. jag har haft det så underbart bra här, jag har träffat sååå mycket folk. varit ut på krogen alldeles för mycket. jobbat som ett cp. sett alldeles för söta pojkar. sett min första pipe tävling. kommer sakna åre, människorna.


men jag kommer tillbaka i december.


lyckan jag fann här försvann lika fort som jag träffa han. han visade sig vara ett svin som alla andra. men vi är vänner nu iaf..

Personal på Sibylla!

Sanna: Snyggast på Sibylla, fuck off. Tjejen med självförtroende. Nej men seriöst, du är grym.

Jessica: Skratt skratt, heeeela tiden. Ditt skratt smittar av sig. Du är helt enkelt obeskrivlig.

Emma: Emma Emma, vilken toppen pingla. Som beskriver vad killar har för föremål i stjärten. Ringer mig alltid när hon varit borta på borta match. Men Emma, varför ringer du mig när du är hos han? För att jag tänker på dig. Gumman, jag saknar dig.

Tobbe "Bossen":Ja vad ska jag skriva om honom? Äh, han är cool. Försöker leka chef men han lyckas fan inte. Han räddade min första kväll i Åre. Jag fick sova hos han.

Personal på OK/Q8

Claes: Porr Claes, skönaste killen på OK. Förgyllt mina trista dagar på Sibylla. Han är helt enkelt en helt underbar kille. Som även kan supa till ordentligt. Namnet Porr Claes fick han efter dom hittade en porr tidning under kassan efter han hade jobbat.

Jenz: Bög Jenz. Jätte trevlig kille, han är den som äter mest inne på Sibylla. Nej men Jenz han är en skön kille. Namnet Bög Jenz kom Claes på bara för att, för han borde också förtjäna ett sådant namn.

Tanzer: Strandraggaren från Turkiet som kom till Sverige för 8 år sedan. Raggade upp sin tjej på stranden i Turkiet. Min rök kompis, han är totalt genom go måste jag säga.

Björn: Högsta chiiiifen. Vilken klippa, bästa chefen jag någonsin haft och kommer att ha. Nej, jag försöker inte smöra. Han vill höra våra ideér, berättar sina ideér. Han är kung.


Jenz kom precis in och ville att jag skulle steka på en kyckling burgare, du såg väl vad jag hade skrivit om han? Att det är han som äter där mest.


Ååååh nej, jag får inte glömma Eurocars gubbarna. Anders och Ynge. Vilka klippor. Dom är förbannat härliga.


Nej gud vad jag kommer sakna Åre.


jag kommer tillbaka gott folk


Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards