Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Look at the karra

Av Marie - 11 november 2008 02:51


För x antal år sedan spelade jag och Jenny in en film, sju på morgonen

Året var 2004, och vi hade inte så mycket för oss den sommaren, var uppe nästan varje natt. Inte gjorde vi ett skvatt heller

 

Den här filmen kan jag kolla på hundra gånger, och den är fortfarande lika rolig

K A R R A.. va bii hä? jo hä bi karra


Jag antar att jag får ett samtal av Jenny snart, och undrar hur fan jag kan lägga upp den vackra filmen på youtube. Men va fan.. jag vill dela med mig


Ta er tid i 8 minuter och kolla den


Och helvete vad små vi är. Man vill ju bara spola tillbaka tiden och vara en liten snorunge igen, och vara hatad av hela gylle för vi plingade på varenda hus, pallade rabarber och äpplen av alla grannar.


Jag har sagt det förut, och säger det igen. Jag saknar och älskar dig Jenny



 
 
Ingen bild

Madde

11 november 2008 08:01

de hade ju varit så klockrent om picknick hade funits kvar, den va så sjukt rolig!!!!:D

 
Sara

Sara

11 november 2008 22:15

Åh, tack för din kommentar :) Vart i Åre jobbar du? Jag ska nämnligen dit en vecka i mitten på januari :D

http://saralinneasikstrom.blogg.se

 
Sara

Sara

11 november 2008 23:43

Vi ska bo i någon stuga eller lägenhet, det kallades åregårdarna tror jag. Vi får absolut ses :) Hur länge blir du kvar i Åre då?

http://saralinneasikstrom.blogg.se

 
maley

maley

12 november 2008 11:17

Naw, Marie. Va liten du var:D

http://misstrash.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards