Direktlänk till inlägg 24 november 2008

?

Av Marie - 24 november 2008 16:32

Känner mig som ett stort frågetecken. Vet varken ut eller in. Kroppen är alldeles seg, sover dåligt har jag börjat gjort. Har varit såhär i ett par dagar.


Pengar hit och dit, lön ska betalas ut, skatt moms och arbetsgivaravgift ska betalas. Hyra, kostander utöver. Sedan jag tog över har det där aldrig varit ett problem. Men nu är det de, jag vet inte ens om jag kan ta ut en lön.

Jag har bara mig själv att skylla på. Och det står jag för. Skulle ha jobbat mer och inte varit ledig.


Just nu vet jag inte ens om jag har råd med Thailand. Suck! Det är inte bara å sätta sig på planet och känna den där känslan. Semester! Det ska betalas sprutor, och allt annat. Tänka på att det går runt på Sibylla. Att jag har råd att betala ut lön, och hyra. 


Men som jag allid säger


det löser sig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards