Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Marie - 16 januari 2008 15:22


Får inte glömma att gratta mosters älskling som fyller 12 år idag. gud, killen har blivit såå stor. Känns som det var igår han föddes. Kommer ihåg när Sofie kom hem och berättade att hon var gravid, jag grina och grina. Jag ville inte bli moster. Men idag är jag världens lyckligaste som har dom finaste syskon barnen.


Grattis Pontan på 12 år dagen :)




Av Marie - 16 januari 2008 14:55

Usch och blä hur jag mår idag. Som alltid på onsdagar, bygget igår. Feting fest på staff var det också, hela tv rummet och köket var proppat med folk.


Svin mycke folk på bygget också, men kul var det. Inte allt för mycke sömn inatt, upp halv tio och jobba. Blääää! När jag kommer hem ska jag lägga mig i tv rummet och tillbringa hela kvällen där.


 Syster Sofie har varit sugen på att flytta till Thailand ett par månader, och jag blev sjukt sugen på att följa med. Nästa säsong, hur gött hade inte det varit. Finns det sibylla där? Haha, enda jobbet jag kan. Nej men seriöst Sofie, jag vill meeeeeeeeeeed! Får jag? Jag blev peppad som attans när jag läste din blogg. Ska jag vara lika envis som dig så kommer vi iväg.



En timme kvar, ska pyssla lite och fixa lite på listan och göra beställning.




Ovido - Quiz & Flashcards