Alla inlägg den 25 november 2007

Av Marie - 25 november 2007 14:46


Nu börjar jag bli lite less på att jobba, har jobbat varje dag sen i onsdags. Men pengar blir det, får tänka så istället. Igår flyttade Tova in på mitt lilla rum, mötte upp henne vid tåget igår morse. Började jobba med henne redan igår. Lika bra det, så hon lär sig allt. När vi slutade skjutsade Björn hem oss. Vi duschade och gjorde oss klara för party. För fest hemma med dalmasen Anders. Det var skoj. Halv tolv kom Viktor och hämtade oss så åkte vi in till byn, in på Dahlboms först och drack den super goda drinken. Vidare till country, där jag och Tova röjde gärnet. Svin rolig kväll. Viktor skjutsade hem oss. Somnade väl vid fyra och så gick vi upp vid tio och tog en taxi till jobbet.


Var till subway och handla lunch, inte direkt sugen på Sibylla mat, usch usch usch!


Ikväll ska jag ha en dejt, haha. Han är såååå söööt, hihi :)



Nu ska jag fixa beställningen och greja lite!





Jenny, i miss you!


Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards