Alla inlägg den 30 november 2007

Av Marie - 30 november 2007 10:11

IDag är det fredag, som ska innebära massa ledighet, för vissa. Men inte för min del, det står jobb på mitt schema. Jag har jobbat i 10 dagar i sträck. Börjar bli lite less. Men igår började det ännu en ny tjej som jag ska lära upp så att hon klarar av att jobba själv. Nästa veckan jobbar jag endast en dag, såå skönt.


Det är inte lätt att vara personal ansvarig eller.. Men det är lite kul att få bossa över personalen. Hihih..


Just ja, i tisdags blev dejten av. Han kom bort till mig så kollade vi på film, "Från andra sidan" Den var bra och sällskapet var nog bättre. Det var mycket trevligt.



Åkte in med dalmasen Anders nu i morse, rätt bra att han börjar tio på morgonen så kan man åka med han så slipper man ta bussen 08:40 eller betala en taxi på 150 kr.


Väntar på att Marlene ska komma, ska visa henne alla prylar man ska slå på nu på morgonen, så hon kan öppna själv.


Ikväll är det Idol, och nu är det fasiken spännande. Jag hoppas vi får se tjejerna i final i globen nästa fredag!


Nu ska jag äta lite frukost men ha en trevlig helg. Utgång i morgon, ooooh ja :)

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards