Alla inlägg den 27 november 2007

Av Marie - 27 november 2007 13:42

Idag har jag min lediga dag på sex dagar. Otroligt skönt. Men chefen ringde mig och behövde mig på Sibylla, det var lite strul. Tova fick jobba sin första dag själv idag, och det gick väl sådär, den förbannade mosmaskinen hade krånglat så Björn kom och hämtade mig.


Kan ju avslöja att dejten aldrig blev av. Men ikväll kanske vi ska ses, jag hoppas det iaf. Du syrran, jag håller fortfarande löftet och så ska det vara resten av säsongen. Haha, önska mig lycka till :D


Förra veckan flyttade det in en jätte gullig tjej från Ronneby in på staff. Så jag ska ringa henne snart så ska jag gå ner på byn så ska vi strosa runt i affärerna. Äta subway också, såååå gott.


Igår kom Gunnar upp hit också, min favorit gubbe. Han är såå goo och rolig.


Annars har det väl inte hänt så mycket. Man har ju ingen fritid när man jobbar hela dagarna, när man kommer hem lägger man sig i tv rummet och bara slappar. Sen när man äntligen är ledig hamnar man likförbannat här.


Har varit sjukt irriterad dom senaste dagarna, på allting. Men idag kom förklaringen, mens helvetet! Hahah..


/ Mens britta!

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards