Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Marie - 2 juni 2007 15:57

En vacker dag när det rullar in massa pengar för mig ska jag gå och köpa mig en bra kamera. En riktig system kamera vore ju drömmen. Kunde inte min familj och släkt vara rika och ge mig den i 20 års present. Snälla..


Drömmen vore ju att öppna en egen foto ateljé, att få ställa ut sina egna bilder. Folk ringer och bokar tid för fotografering, det skulle vara min absolut bästa dröm.



En dag ska jag lyckas..



Av Marie - 2 juni 2007 15:46

1. Ta den närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där?
Jag hittade tyvärr ingen bok, Sandra äger nogingen bok!

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid då?
Sandras säng

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Talang 2007

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
halv fyra

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Det är alldeles tyst utanför

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Pratade med Leo i telefon, drack kaffe och tog en cigg

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Klickade runt på massa bloggar, tog den här av Erika

8. Vad har du på dig?
Junkyard t-shirt och grå mys byxor

9. Drömde du något inatt? I så fall vad?
Att Chris ringde mig, hm!

10. När skrattade du senast?
Inatt, åt Tommie & Tobbe

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fotografier, tavlor, hylla.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Hmmm, kommer inte ihåg.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Tidsfördrivande.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Nån film i Sthlm, kommer ej ihåg vad den hette

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt jag vill ha.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Att jag är lite nykär kanske?
17. Om du kunde förbättra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Mer pengar till folket

18. Tycker du om att dansa?
Det bästa som finns

19. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Tjej, Ebba eller Mira. Kille, har jag inte kommit på något

20.. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Inte en chans

21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen, baren öppnar snart.

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards