Alla inlägg den 6 juni 2007

Av Marie - 6 juni 2007 17:23

Gud vilken värme det har kommit, knappt så man orkar vara ute. Har legat på altanen hemma idag och stekt mig i värmen. Jag hoppas vädret fortsätter, man blir så mycket gladare. När det är så varmt blir man inte sugen på mat, jag gjorde en pasta sallad med skinka, super gott. Kunde inte sluta äta, hihi.


Snart blir det lite mer mat, mamma ska snart börja grilla, muums. Hade gärnat tagit en cider till maten, men jag har inge. Får bli en annan gång.


Ska snart börja planera våran fest vi ska ha här hemma i sommar. Vi firar nämligen 100 år. Jag fyller 20 29 Juli, Mamma & Sofie fyller 50 & 30 den 20 September. Så jag ska styra upp ett hejdundrande kalas här hemma. Vi åker ju till Gran Canaria 19 September, för att fira mamma & sofie. Men jag då? Därför ska vi fira ihop oss i Augusti, 100 år kalas. Det hade varit kul med ett tema, att alla som kommer ska klä ut sig i årtalet man är född.


Vi ska iallafall ha kräftor som mat. Ge gärna förslag på mat, bål, drinkar, hur man ska smycka trädgården, efterrätt, förrätt. Ge förslag på ALLT!



Nu ska jag glassa vidare


Kom gärna med förslag, snälla..

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards