Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Marie - 12 juni 2007 17:30

Då sitter man på Sibylla igen, ibland får man nypa sig i armen för att förstå att man är här igen. Känns konstigt, men samtidigt underbart.


Tågresan var hur skön som hellst, jag sov den mesta tiden. Träffade Crille i två timmar, vi åt en lunch på någon Kina restaurang i Sundsvall, sen visade han mig Sundsvall, vi åkte upp till Södra berget om jag inte minns helt fel. Kollade på utsikten och njöt av solen. Sen var det dax att lämna Crille.


Halv sex kom jag till Åre, ett regning Åre. Emma kom och mötte mig, vi hann inte långt, Peter kom och plockade upp oss. Åkte till Sibylla och hängde med Jessica till hon slutade. Jessica var snäll och skjutsade hem mig och Emma till henne. Både jag & Emma var svin trötta, vi la oss i sängen och läste tidningar. Jag tvär slockande, före tio. Världsrekord. Fick mig nästan 12 timmars sömn, tack å tack.


Det är verkligen sten dött i Åre. Längtar till helgen, PG har bjudit med mig på fest, kan nog bli roligt.


SANNA, det höll på och bli skilsmässa mellan Tanzer och hans kärring efter det du skrev i ditt fina brev. Hon hade läst det och blivit helt galen, trodde han stod på jobbet och ragga på brudar, men det vet vi ju att han gör, haha :)


jag vet att ni älskar mig..

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards