Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

Tidsfördriv

Av Marie - 25 januari 2008 03:14

Namn: Marie Eriksson
Ögonfärg: Grön blå
Hårfärg: Mörk blond
Längd: 170 cm
Höger/vänsterhänt: Höger.
Dålig ovana: Lepsyl torsk

Stjärntecken: Lejon
Sko stl: 39
Är dina föräldrar skilda: Nej, dom håller ihop än. 34 år ihop :)
Skor idag: Stövlar
Dina rädslor: Drunkna i vatten, dö i en bil olycka. Cancer, alla dessa sjukdomar
Mål för det här året: Att jag och syster med familj kommer iväg till Thailand
Mest använda fras på msn: läget?
Det första du tänker på när du vaknar: Har jag försovit mig?
Dina bästa kännetecken: Alltid glad med ett leende på läpparna
När går du och lägger dig: har alltid varit en kvällsmänniska...blir aldrig före 12 iallafall..

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln:
Ja
Gnälla: Vem gör inte det?

Sova: Ja.....
Ta mediciner du inte borde ta: Nej du tack

Vilja dö: nej..
Drömma mardrömmar: ibland
Drömma sexdrömmar: Ja några dagar före mens. Intresse klubben anntecknar

Klä dig i svart: Jaa jag har massa svart
Gå till kyrkan: Endast dop, begravning, skol avslutning. Har aldrig varit på bröllop. Syrran det är dax nu..
Gå i skolan: Noooo way.

Röka: Jo tyvärr
Ljuga: ja, ibland ljuger jag..
Hata folk: Inte hata folk, men ogilla folk kan jag göra

Lita på folk: Jag har lite för lätt att lita på folk, men jag vet vilka jag kan lita på till 100 %

VEM:

Vill du döda:
 Absolut ingen
Rörde dig sist: Johan som jag bor med
Vill du slå: Ingen
Vill du kittla: Claes, för han är så kittlig

Kramade du sist: Jannie
Skrek du på sist: Erik här på staff, han har inte alla får i hagen.
Vill du vara som: Jag vill bara vara som mig själv
Sårade dig sist: Secret
Vill du bli galet full med: Erik på lördag
Gjorde dig riktigt glad senast: Erik när vi umgicks i tisdags
Fick du sms från senast: Erik


Vart lite väl mycke erik där :)

HAR DU:
För många vänner:
Kan man få för många?
Flickvän/Pojkvän: Nej
Förföljelsemani: Nej :)
Tvångstankar: Nopp
Någon annan psykisk sjukdom: Nej..
Någon fysisk sjukdom: nja
Någon skada: nej
Färgat håret: ja..
Brutit några ben: nej..jag har aldrig brutit ett ben
Några piercings: Två i naveln och ett i tungan

Egen dator: Nej
Bra självförtroende: Det beror alldeles på, ibland har jag det och ibland inte
Köpt kondomer: Jes, men dom var inte till mig
Sagt jag älskar dig till någon idag: Oj, nej det var längesen.
Bjudit ut någon: Inte på restaraung, men bjudit hem någon har jag gjort
Varit kär: Ja..
Velat vara otrogen: Nej
Varit otrogen: joo
Lämnat landet: Många gånger.. skulle dra nu om jag hade chansen
Rymt hemifrån: Ja, ner till Jenny, 200 m. Vågat!

HUR:
Svarar du i telefonen:
Hallååå
Fördriver du tiden: Med vänner
Mycket pengar har du: Klarar mig...men skulle gärna ha mer.....
Tjänar du pengar: Jag jobbar
Ofta bäddar du sängen: Aldrig, bara när det är nybäddat
Ofta diskar du: Varje dag på jobbet och varje dag hemma, med diskmaskin

Ofta städar du: Inte allt för ofta. Min rum ser ut som hej kom och hjälp mig just nu! 
Många stör du dig på:  Ingen. Finns annat att lägga tid på
Ofta träffar du din familj: Inte allt för ofta. Skööööönt
TROR DU:
Att du kommer bli något:
Ja, alla är väl nåt..
På rymdvarelser: Tveksamt faktiskt
Att folk tycker om dig: det hoppas jag
På ett liv efter detta: ja
Att fiskar kan tänka: ja, på sitt eget sätt.. 
Att du kommer leva länge: Jag hoppas det!

VÄLJ:
Katt eller hund:
Katt
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Land..
Telefon eller internet: Telefon
Musik eller tystnad: Musik..
Bok eller film: både och...men det blir ju mest film..
Leva eller dö: Leva!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards