Alla inlägg den 8 november 2008

Av Marie - 8 november 2008 02:02

Mitt huvud snurrar av alla dessa tankar, ut och in, hela tiden. Jag hatar att känna den där känslan. Paniken, ångesten varje kväll. Har svårt att sova, ligger och vrider och vänder mig, tänker så pass mycket att inte kroppen slappnar av.


Är det såhär det ska vara? Jag vill ha ett tryggt liv, sköta mig själv. Inte ha någon som säger åt mig att göra si och så!


Jag är en vuxen människa, som klarar att ta ansvar och kan sköta om mitt företag.


Jag hatar att det ska vara så många inblanade i skiten


Låt mig sköta det på mitt eget sätt. Någon gång måste man få säga i från. Slå näven i bordet


Nackdelen med att vara ung, tjej är att människor inte litar på en, tror att man behöver en jävla extra farsa runt fingret. Jag kunde inte ens betala hotellet i Umeå på faktura, på grund av min låga ålder


Jag ville ha hotellet på faktura, jag gav dom orginisation nummer, adress.. rubbet så skulle dom skicka ner fakturan. Sen fick jag ett samtal att inte fakturan gick igenom. "På grund av låg ålder"

Det är ju mitt eget företag, så vad är problemet?


Men men, det löste sig iaf


Tur man åker ner till Borlänge i början på december så man får bli ompysslad av mina nära och kära! En "vi ses om ett tag" fest. Inte en hej då fest, för hejdå betyder ju typ.. vi ses aldrig mer.

Syster S med familj drar till Thailand 9 december och stannar till slutet på Januari så jag ville åka ner och umgås med dom innan dom far.

Så det blir julbord med mammas köttbullar, moster Siw kommer från Norge med röbetsallad enlig rykterna.

Jag kan styra upp lite korv från Sibylla, skära dom i snuttar så vips så har vi prins korv. Efter den kvällen kan det bli en utgång på S2, har inte varit ut i Borlänge sen förra året, så det hoppas jag blir av



Camilla fyller 25 idag, så skriv massa grattis här i bloggen så blir hon jätte glad.


GRATTIS GUMMAN!


http://www.areglashytta.se




Ovido - Quiz & Flashcards