Alla inlägg den 16 november 2008

Av Marie - 16 november 2008 01:39

Sanna kom och joinade mig sista timmen på jobbet. Vi hade kommit överens om att vi skulle göra fisk gratäng när vi kom hem. Men jag kom helt på andra tankar, vi skulle gå ut och käka på restaruang. Sanna tyckte det lät som en bra idé. Det var dax att lyxa till det igen.


Slirade om, gick ner på Twins och käkade. Jag åt entrecote med potatis gratäng och vitlöks smör, och ett glas vitt (med fruktsoda i) Moget i know. 

Men va fan, hur roligt är det att beställa in en cola. Först fick jag prov smaka på vinet, utan fruktsoda, men det var lite för torrt för mig så hon föreslog att hälla i lite fruktsoda.  Noooog för luuuugnt


Sanna åt lammkotlett med ört och vitlöks sås, chevre gratinerade rödbetor och rostad potatis, och ett glas rött. 


Fasiken vad vuxna vi är. Illa nog!


Vi rullade mer och mindre hem, Sanna tog fram cheesecaken som fick blir våran desert för kvällen.

Yeah, beatch Thailand 2008.. Eller vad säger du brorsan. Håll dig till ditt jävla pulver du så njuter jag av god mat istället.


 

Ovido - Quiz & Flashcards