Alla inlägg den 15 november 2008

Av Marie - 15 november 2008 16:49

Jag och Sanna har en tendens att alltid äta god mat. Eller ja, vem föredrar att äta äcklig mat?

Men vi äter aldrig makaroner och korv, eller köttbullar. Vi lyxar alltid till det


Men jag har kommit på att jag är ganska kräsen på mat. Så fort Sanna kommer med något förslag så säger jag nej direkt. Igår föreslog hon att vi skulle äta flygande Jacob. Men hur gott är det med nötter och banan i mat? Nej ush och tvi

Allt hon tyckte om gillade inte jag


Tillslut bestämde vi oss för att äta den spanska rätten Paella.

Ris ( men Sanna vägrade köpa saffran) Så riset fick koka i hönsbuljong

Till det hade vi strimlad fläskfilé och kycklingfilé, heta tiger rökor, och ärtor och majs. Det var huuuuuuur gott som hellst

Som desert hade vi cheescake. Med hallon

Muuuuuums filibabba


Låg helt avdäckad i soffan ett par timmar



Idag på jobbet har jag haft fruktansvärt mycket folk, typ 99 % norskar. Jag HATAR dom! Jag förstår mig inte på dom

Sen kom det in 5 fulla grabbar, som skulle hit och köpa sprit på bolaget! Norskar det också..


Stänger igen om 2 timmar, blir en lugn och fin helg


Ha en trevlig helg =)


Ovido - Quiz & Flashcards