Alla inlägg under november 2007

Av Marie - 5 november 2007 14:14

Nu har det börjat snöa igen, det kom ju massa snö i onsdag men det smälte bort ganska fort. Jobbar idag igen, likaså i morgon, ledig onsdag, jobbar torsdag fredag, ledig i helgen. Då ska jag fira Camilla som fyller 24, stora tjejen!


Fick ett tråkigt besked häromdan, chrille sviker mig och åre för Lofsdalen. Han sticker dit och gör en säsong. Så nu blir jag inte sambo med han, istället ska det flytta in en helt okänd tjej på mitt rum, det är lite skrämmande. Hoppas hon är snäll och gillar att festa, haha :)


Hm, vad ska man äta idag då? Jag har levt på min kyckling burgare dom senaste dagarna, är inte alls sugen på Sibylla mat. OK har ju bara micro mat, ingen höjdare det heller! Vara utan mat kanske?



Nu kom Claes, så jag ska lite med han, han har varit borta hela veckan så jag måste få mig en uppdatering.


Vi hörs då.. 

Av Marie - 3 november 2007 19:05

Idag ska man klä ut sig och gå på världens maskerad fest. Men inte jag, jag får jobba och ligga hemma ikväll. Ska faktiskt bli skönt, jobbar i morgon också. Idag har det varit en del, mycke norrmän, inte tycka om! Dom är konstiga och deras språk är, ja jag vet inte, inte min stil. Nu på kvällen har det varit lite folk, jag har mest sprungit in på OK och ätit massa godis med Josefin. SKönt att ha en tjej på ok nu också, annars är det bara pojkar.


Annars då, huvu upp och fötterna ner.


Finns inte så mycket att tillägga.. tror jag.. Stänger om en 45 min så jag ska börja röja upp allting :)


Trevlig helg gött fölk!

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards