Alla inlägg den 18 maj 2007

Av Marie - 18 maj 2007 16:17

Så några av säsongens och Åre(t)s bästa:

 Åre(t)s snygging: Björn kanske
 Åre(t)s mys: Björn
 Åre(t)s fest: Bygget var alltid roligt
 Åre(t)s klädesplagg: Min nya Rip curl jacka
 Åre(t)s) kyss: Björn
 Åre(t)s mathak: Sibylla
 Åre(t)s bästa vänner: Emma, Chrille, Sandra
 Åre(t)s nya vänner: Arbetskamraterna, Ok killarna, Phone house folket, Staff, Stormkökets folket. Taxi gubbarna
 Åre(t)s sjukaste: Min och Sandras efter fest till halv åtta på morgonen
 Åre(t)s karatefylla: När Sundsvall grabbarna söp ner mig

 Åre(t)s födelsedag: Max & Linneas 80 tals fest

 Åre(t)s sms: "Haha, 7 nycklar. Skynda skynda!!
 Åre(t)s låtar:  Aaron Carter - I want candy
 Åre(t)s nya: MIna fina rutiga skor
 Åre(t)s hemmafest: Alla fester på Staff
 Åre(t)s efterfest: Lätt min och Sandras
 Åre(t)s förfest: Hemma hos Emma i Undersåker med GBG boysen
 Åre(t)s sex: Johan kanske?
 Åre(t)s fling: Björn
 Åre(t)s bortamatch: Vilken av dom?
 Åre(t)s hemmamatch: Johan
 Åre(t)s walk of shame:  Kommer inte på något
 Åre(t)s pinsamma: Spu utanför MAX kanske?
 Åre(t)s yrke: Stå i liften kanske?
 Åre(t)s tävling: Ha en bra dag- tävlingen som aldrig slutfördes
 Åre(t)s skiddag: Hade bara tre dagar, den bästa var när jag & Linda var ute och åkte
 Åre(t)s roomies: Chrille, min älskade granne
 Åre(t)s diss: Chris
 Åre(t)s köp: Min frontline tröja
 Åre(t)s sura: Att det kosta så jävligt med taxi

 Åre(t)s dryck: Jäger och redbull
 Åre(t)s bartömning: Jag var nykter på Renens bar tömning, men det var okej.
 Åre(t)s ord: Ka du viri i da då? Ska du ha skiivad, haaackad eller gurk majonäs? Sket man väl i
 Åre(t)s konsert: Idol Marcus på Bygget
 Åre(t)s färg: Vitt
 Åre(t)s sång: "Horeri och röveri tjosan, ingen är så bra som vi, du är kåt och jag är våt, och det är våran egna låt" Sanna & Johannas låt.
 Åre(t)s dramaqueen: Alla killar som var utklädda på Bygget en kväll
 Åre(t)s väckarklocka: "Farsan jag vill ha en synt, farsan jag vill ha en synt, när jag konfimerar mig. Den hade jag som ringklocka
 Åre(t)s skönaste: Emma, vilken pingla.
 Åre(t)s hade velat skulle vara där: Alla vänner, ingen kom ju upp. Brorsan var iallafall upp.

 Åre(t)s hängställe: Trappan utanför MAX, där satt man och glassa
 Åre(t)s citat:  Att ragga i Åre är som att fiska fiskedamm, man får alltid napp
 Åre(t)s jag kommer sakna mest: hela Åre, med folket, atmosfären, och glidet.

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards