Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Marie - 24 maj 2007 17:35

nej tack. men snart sticker jag dit, kanske på söndag eller tisdag. hoppas mest på söndag. ska följa med mattias & co dit. vi ska ut och glassa på grönan. sen ska jag även träffa lite staffare. tilde, ska försöka träffa camilla också. mina kära hoooomies.


sitter hemma hos brorsan, vi har precis ätit pannkakor och färska jordgubbar, muuuums :)


snart kommer min kära hem, gooooos :)



nå annat spännande har direkt inte hänt i mitt liv, tyvärr. ringde idag på jobb, på sjövillan. Men dom hade redan folk. Ska ringa på Restaurang Siljan snart också, måste ju ha ett jobb. Kan inte leva som hemmafru så länge till. Tror inte brorsan orkar ha mig här varenda dag, kommer och käkar ur kylskåpet för han.



Pratade även med Sanna idag, vi har inte pratat sen Åre. Kanske var på tiden att ringa henne. Var kul och få snacka lite skit med den bruden.



Nej men vi säger så då


Ka du viri i da då?

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards