Alla inlägg den 29 maj 2007

Av Marie - 29 maj 2007 14:21

i söndags åkte vi till stockholm, full bil. jag, mattias, kongo, sofie & tholen. resan var nästan lite rolig, vi lekte lekar, hade allsång. när vi väl kommit fram till Sundbyberg stupade vi alla i säng rätt fort.


Alla dom åkte och jobbade tidigt där på morgonen, jag låg kvar och sov några timmar till. sen när jag vaknade gjorde jag mig klar för en fika tillsammans med Tilde & Camilla. Jag tog tunnelbanan till Fridhemsplan. Det var grymt roligt att se brudarna igen. Vi tog en fika och pratade om allt som hänt sen Åre. Vi börja prata om att man ser folk man tycker känner igen från Åre, men så är det inte det. Så sitter jag med ryggen mot vägen, och ser i fönstret en kille jag känner igen, vänder mig hastigt bakåt och ser att det är killen som jobbade åt Skidåkarna i Duved. Efter två timmars fika tog vi farväl och jag tog tunnelbanan tillbaka till Sumpan. På kvällen var vi ut och käkade på en jätte mysig restaurang. Super gott var det.


Idag tänkte jag åka in till stan och shoppa, jag vaknade alldeles för sent. Så jag får åka själv, för Camilla skulle följa med först. Men hon hade annat hon skulle göra. Jahapp, Marie i storstaden Stockholm, själv. Hur ska det gå? Jag kommer virra bort mig själv förmodligen.


I morgon ska vi ut med Camilla & Tilde och ta oss några drinkar.


Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen och se bege mig ut i storstaden


wish me luck..

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards