Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Marie - 25 maj 2007 22:57

Hela helgen ska jag vara barn & hundvakt till Emmy och Leia. Stefan är och fiskar i Åland med massa vänner, Karin är  och jobbar på Hotell Mora.


Idag när jag & Mattias vaknade åkte vi till Lager 157 i Sågmyra. Lönen kom ju idag, den var väldigt efterlängtad. Jag handlade en jätte söt klänning, en vit sådan. Efter det åkte vi till Lager 70 i Insjön för att göra av med med lite mer pengar. Köpte mina efterlängtade bagy jeans levis, och ett par stuprörs jeans. Såå nöjd, hihi.


Hämtade sen Emmy på Mulle, vi åkte hem och gjorde tacos, muums. Sen var vi och bowla. Det börjar gå bra för mig nu, den här gången kom jag tvåa.


M är på bio, eller bion är väl slut nu. Väntar på att han ska komma hit så jag får krypa ner med min käraste.



Det var inte mina planer att det skulle bli såhär, med dig. Men ack så fel jag trodde. Du visade sig vara bland dom underbaraste människorna som finns, som tog mitt hjärta med storm. Varje gång du kommer hem från Stockholm, blir jag lika glad över att se dig, jag blir säkrare på mina känslor. Jag är lycklig med dig..




Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards