Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Marie - 9 juli 2007 19:16

Har fått ledigt på torsdag & fredag, så antingen på onsdag eller torsdag drar jag till Blekinge, men jag tror det blir torsdag. Annars blir det så stressigt när man slutar klockan fyra. Har kollat fram och tillbaka på tåg biljett och flyg, det blir samma pris men tåget tar 8 timmar, medans flyget går på 55 min, plus en resa till arlanda på 2 timmar. Enklast är ju att ta tåget. Förmodligen blir det så, på torsdag klockan tolv, då är jag framme kl åtta, Bara att börja dricka då och gå ut på karön, weeej :)



Ikväll kanske man ska på Borlänge festen, vad det nu innebär vet jag väl inte riktigt.



jag vet att ni älskar mig



Av Marie - 9 juli 2007 18:51

Ta fram din mobil.

Vem ringde du till senast?
Kalle Ronneby

Vem ringde dig senast?
Mejlin

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?

Nehej du du har fått allt om bakfoten my precious

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Sanna Britta Gruvås

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
I Ronneby? Skojar du? Inte fan finns det kex där? Det är toppen med mig. Full rulle med jobb, fester och karlar. :) Som alltid.

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Har ingen "skickat"

Har du några utkast?
Nej

Vad är ditt rekord i snake?
Oj, det kommer inte jag ihåg

Vad har du för kontakter som börjar på ... J ?
Jaanus, jeja, Jenny, Jeppe, Jessica, Jimmy Annbjer, Jimmy Swärd, Jocke Hjort, Johan hem, Johan lz, Johan Sundlöv, Johannes Kläppen, John Kihl, Jossan

Vad har du för kontakter som börjar på ... M?
m0nster, Malin Jusola, mamma, mamma mona, mange, marcus lz, maria uppsala, martin wäsa, matsson, matte, mattias dahls, mattias foto, mattias hem, mattias mamma, mattias trans, måångo, mejlin, mickis, mikaela, mikaela borås, mike, mikkis, mogge, mora, moster siw, möljen, muppen
Vad står det i dina påminnelser?
har inga
Har du privat nummer nu?
Nopp!

Av Marie - 9 juli 2007 18:27

oftast på tallriken: kyckling
bästa klubben: nattklubb?  Bygget
då vet jag att jag är kär: när käften går i ett om personen
detta gör jag när jag är ledsen: gråter en skvätt, är ledsen i ca 10 min, sen är allt lugnt igen.
hit går jag helst: Nån annanstans
bästa presenten jag fått: min studsmatta

älskar att ge bort: saker från hjärtat, varma ord och kärlek
efterrätt: blåbärspaj med vanilj visp
dagens lögn: ingen alls

ditt rum är: fullt med kläder på golvet
din hobby: va e de?
vad är det för veckodag? måndag
vem fick du mail av senast: Junkyard
vem fick du sms av senast: Kenneth
vem ringde dig senast: Malin

sover du naken: trosor
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: inte mitt på stan, men ganska så nära
hur många dagar i veckan går du på fest: alla, helst.. typ 1-2 gånger i veckan
om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: öh, har abonnemang
hade du kunnat tänka dig att bli polis: nej, men poliser är det bästa jag vet, som pippi säger
vem får dig att må dåligt: en del
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Nej, kan själv inte skriva så!
blandar du svenska med engelska när du skriver: Njae
vad tycker du om fredrik reinfeldt: orka bry mig
är du den som avslutar telefonsamtal: både och
vem lagar din mat? Jag själv oftast
varför är du inte vegan? Varför skulle jag?
vad har du för frisyr? en toffs mitt på skallen
hur många timmar sov du inatt? elva
vad åt du till frukost? äter aldrig frukost
hur många cigg har du rökt idag? 3

vad jobbar du med? städare
vem hånglade du senast med? Hemligt
vem saknar du? åre folket
är du pinsam på fyllan? jämt, oavsett om jag är full eller nykter
vilken färg har du på dina underkläder just nu? ljus rosa
vad gjorde du sönder senast? ett glas på fyllan i lördags
har du blivit hotad på telefon? inte vad jag kan minnas
vad är det sämsta med p-piller? att dom tar slut efter tre månader..
vad har du dåligt samvete för? Just nu inte mkt
vem kramade du senast?Emmy

vad är du beroende av? sex, telefonen, mat, luft, dig kanske?
är du sexuellt frustrerad? inte just nu då
har du duschat idag? Nopp, om någon timme ska jag göra det
vad luktar det just nu? det luktar som vanligt..

Idag: Kanske ska på Borlänge festen med Malin
Igår: Rättvik, thai mat, coop, tv, datorn, sova
I förrgår: Grogg, leksand, rättvik
Imorgon: Jobba, kanske åka ner redan på onsdag till Blekinge


Klädsel just nu: leggings, klänning
Bästa egenskap: Charmen
Sämsta egenskap: Högljudd
Barn: inga.. än...
Djur: Katter, skrållan & musse
Stamgäster på din blogg: Har jag ens några besökare?. 

Byxor eller kjol: byssor
Tv eller film: film
Bok eller tidning: Både och
Bar eller nattklubb: Bar/nattklubb, beror på vem man är med
Arbete eller skola: Work Work Work


Kramas eller pussas:
Kram
Förhållande eller singel: Singel
Hetro, bi eller homo: Hetero
Storstad eller småstad: Både och, mellanstor stad?
Stökigt eller städat: vill ha det städat, men har det stökigt
Fjantig eller tuff: Tuff!



FÖRSTA
Riktiga
jobb: Servetresa på Enåstugan i Rättvik
Egenköpta CD: Måste ha varit någon med Backstreet Boys
Piercing/tatuering: Tungan & naveln
Riktiga kärlek: David, första kärleken
Fiende: Vet faktiskt inte.

SENASTE
Biltur: Mamma
Kyss: Hemligt
Låne-bok: Det är flera år sedan jag lånade en bok
Film sedd: Kommer ej ihåg
Dryck förtärd: Vatten
Mat äten: Min hemgjorda köttfärspaj med sallad
Telefonsamtal: Kalle i RonnebySkiva spelad: Minns inte
Irritation: ?

JAG
Vill: Åka ner till Blekinge nu
Har: fula utslag
Önskar: mer
Hatar: Norrmän, öl, otrohet.
Är rädd för: fula gubbar
Hör: det jag vill höra.
Undrar: om jag är lite mer hungrig
Ångrar: Inget
Älskar: Vännerna, Mamma
Sjunger: i min ensamhet
Gråter: Sällan

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Ja
Jag gillar att laga mat: Jag älskar det
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Japp

FAVORIT
Nummer: 9
Färg: Vitt, turkos, röd
Dag: fredag
Månad: Juli
Drycker:

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Gos
Te eller kaffe:
Mörkt eller ljust öl: inget av det
Rött eller vitt vin: vitt please

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? nope
Hjälpt någon? nej
Köpt något? thai mat
Gått på bio? nej, inte sen november
Sagt 'jag älskar dig'? Nej
Saknat ett ex? Japp
Skrivit i en dagbok? inte dagbok, endast bloggen
Haft ett seriöst samtal? lite..
Saknat någon? Japp
Kramat någon? nej

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards