Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Marie - 23 juli 2007 23:41

Fiske är nog ingenting för mig måste jag erkänna


Idag var jag ut till Bäsna och fiskade med Kenz. Som vanligt fick jag inte napp. Det högg till en gång, men jag var för seg och nervis så den tröttnade och simmade vidare. Vi packade ihop och gick hem till han och kollade på Drömkåken. Vilken film, haa!



Dax för sängen snart igen då..

Av Marie - 23 juli 2007 13:26

det är svårt att inte sakna gymnastiken, som funnits i hela mitt liv. det känns som det är hundra år sen jag slutade. jag var nog 13 14 år när jag slutade. men började igen när jag var 16, men jag gick inte ihop med laget så jag slutade igen. tråkigt som fan. alla tävlingar, glömmer aldrig hur nervös man var innan tävlingarna. alla gymnaster man har träffat. bästa minnet är tränings lägren nere i skåne, i ängelholm. tåg dit, jag hade precis fått en kamera av mormor, men vimsig som jag är lyckades jag slarva bort den på tåget. spök tåget som åkte utanför våran stuga. kvälls fikat, piiia från skåne. stockholm top gymnastic, havet vid hade nedanför stugan. träna träna dag ut och dag in. i en vecka. totalt underbart.


haha, när vi var i göteborg och tävlade, när jag och helena vimsade runt där. när vårat lag skulle fotograferas och jag å helena kom försent så dom fick knäppa om korten, haha. jag och helena var inte lätt att handskas med.


var precis ner i källaren för å kolla i frysen efter mat, i rummet där hittade jag mina gamla gymnastik skor. det var nästan så att tårarna kom. ni anar inte hur mycket den sporten har betytt för mig.


tråkigt att det ingen man har kontakt med längre, vissa av dom tränade man med i 10 år. förstår inte vad jag har gjort för fel. för någonting är fel..




jag ska nog satsa på OS i peking 2008. önska mig lycka till :D

Av Marie - 23 juli 2007 08:54

igår skrve jag ett långt inlägg, om min kära pappa. men jag hade varit inne för länge på sidan så jag hade loggats ur när jag skulle uppdatera. kommer förmodligen skriva om allt, när jag orkar.


är hemma för en snabb frukost, hästkorvs macka och vitlöks salami macka, och rabarber grädd té. suuuper gott!


ska snart ut till BSM och städa, äckliga industri. gubbarna kan skita ner.


senare idag kommer brorsan och hämtar emmy, då ska han köra ut mig till bäsna, ska dit och fiska igen med Kenz.



Ska man ha 20 års fest på lördag?

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards