Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Marie - 5 februari 2008 21:16

Ibland när man hör av låt som har satt djupa spår i en ens själ så blir man nostalgisk, man minns tillbaka, ler lite smått på läpparna, och fäller en liten tår, man saknar. Så var det för mig idag, nyss när jag skura golvet kom det på en låt på radion. Jag blev att tänka på dig Jenny, alla minnen for ur mig, och jag skvätte en liten tår. Jag saknar dig så sjukt mycket, vill att du ska vara runt mig dygnet runt. Jag ska packa ner dig i väskan nästa söndag och ta med mig dig till Åre, och här ska du stanna med mig. Det 'är en vecka kvar tills jag sätter mina fötter i Dalarna, det kommer kännas som en evighet. För en gångs skull känns det kul att få komma hem. Det finns mycket jag ser iframemot den här gången. Jag ska tillbringa all min tid med dig.


Om en vecka ses vi Jenny, jag ska krama ihjäl dig min älskade vän!

Av Marie - 5 februari 2008 02:30

Ännu en sömnlös natt, när ska jag lägga mig i tid? Klockan är halv tre och lilla jag sover inte. Men snart ska jag stänga ner locket på datorn och sova. Gud vad jag älskar bärbara datorer, men det är lätt att bli fast. När man kan ligga i sängen med täcker över sig och bara luta sig tillbaka och surfa runt i flera timmar.


Ikväll hade skistar sin årliga personalfest på bygget, temat var dansband så hela staff hade rosa tröjor som dom hade gjort själva och målat och fixat. Tok tuperat hår och ill gröna, rosa, lila ögonskugga, och höga byxor med benvärmare. Riktigt hett! Den festen hade jag verkligen velat varit på. Jag och Rebecca stannade hemma och kollade på film, och jag fick 20 mins massage, och det behövdes verkligen. Sen var vi in och hämtade alla klockan ett.


I söndags när jag jobbade kom Sandra in på sibylla, skåne tjejen jag bodde med här på staff förra året. Hon har hållt sig hela säsongen att inte säga att hon skulle komma upp. Så hon överraskade mig totalt. Det blev ett jäkla kram kalas. Hon kommer bo i fjällbyn så i morgon blir det förfest där sen vidare till bygget. Ja jag vet, jag skulle inte dricka något förens kryssingen, men nu höll det inte länge till. Tyvärr..



Var ledig idag, hur skönt som hellst. Jag, rebecca, pia och camilla var in till byn och handlade, åkte hem och gjorde ris och kyckling med fetaost sallad, som var sviiin gott. Kunde ha ätit ihjäl mig på det där. Mums säger jag bara, det får bli fler gånger.


Jobbar i morgon, seeeegt.



100:- på kortet, yeah. Märy är sten rik, kommer bli en jäkla rolig kryssing. NOT! Tur att man har mamma och pappa med sig, haha :)


Nej nu ska jag klicka vidare, och hoppas på att bli lite tlöött..



Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards