Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Marie - 11 februari 2008 23:49

Då var man tillbaka i Dalarna då. Jag kom hem vid halv åtta på kvällen. Åkte bil från Åre till Mora, och sen åkte jag buss från Mora till Falun, och i Rättvik hoppade Sändy på. I Falun hämtade mor och far oss. Hem och käkade liute mat, hade en liten kareoke kväll med lasse stefanz, haha. Måste ju träna upp oss innan kryssingen på onsdag. Sen lyckades mr T övertala mig att komma och kolla på film, men det tog sin lilla tid innan han fick som han ville. Men sen kunde jag inte ge mig nå mer, så jag åkte dit. Dte var väldans trevligt! Han åkte iväg halv sex i morse och jobba, jag sov vidare. Guuud va skönt det var. Så när jag vaknade upp promenerade jag ner på stan, och sen vidare hem och gjorde mig klar för en hel dag med Jenny på kupolen. Och jag säger det, det var fanimej sista gången, haha.. herregud. Den människan kommer handla ihjäl sig någon dag. Åkte vidare hem till Jenny och drack kaffe.


Nu är jag hemma hos Sandra, tänkte sova här inatt. Blev lite osams med mamma, ibland blir jag riktigt less på henne. Mitt upp i allt ringde stora syster Sofie, var skönt att få prata ut lite. Men det var svårt att hålla emot tårarna. Usch ja!


Håller på och lägger in massa bilder från Åre i bilddagboken, det tar ju sin bild. Laddade in 482 bilder, det har blivit en del. Kan säga att 450 av bilderna är fest.


Nu är det fanimej inte långt kvar till kryssingen, snart bara en dag! GÖTT MOOOOOS!



Nej, nu ska jag fortsätta ladda in bilderna


Jag måste erkänna, jag saknar åre..

Ovido - Quiz & Flashcards