Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Marie - 10 februari 2008 03:28

Idag var det live uppträdande på torget.

 Artisterna som uppträdde


  • Vincent Pontare
  • Mattias, Erik och Danny
  • Kate Ryan
  • Martin Stenmarck


Jag tyckte Vincent var en riktig pudding, jag gillar ju killar med lite längre hår, och sen är det faktiskt lite sött med en liten toffs där bak. Jag stod där med frusna händer i jackfickan och sjöng med i låtarna och gungade med höfterna.


Mattias, Snygg Erik och Danny körde två låtar, Apologise och en till låt som jag inte minns vad den hette.


Kate Ryan sjöng på franska, det är väl det hon gör? Jag hoppas det iaf.. Hennes dansare såg ut att komma direkt från 90 talet.


Martin Stenmarck. Hann böra en låt, sen var jag tvungen att springa till bussen. För övrigt var det knökat med folk på torget, och svin kallt.


Annars var det helt okej att få se lite kändisar i byn, inte varje dag!



Om några timmar åker jag äntligen heeeeeeem!



Bilder är från http://www.arelife.se



Ovido - Quiz & Flashcards