Alla inlägg den 8 september 2008

Av Marie - 8 september 2008 23:44

Nej men nästan iaf. Direkt efter jobbet var det dax att tvätta allt inför resan ner till Borlänge i morgon. Jag slängde in en maskin i tvätten, kollade på Kristallen på tv, Camilla och Fredrik kom hem. Hängde upp all tvätt, slängde in en ny, fortsatte kolla på tv, börja läsa igenom alla bloggar.


Kommer sen på att jag måste börja packa, blixten själv. Jaha, vad ska man ha med sig? Vilka kläder kommer andvändas, äh jag slänger i den, för den kanjag ha då, och sjuhundra elva strumpor och trosor. Jag fick låna en väska av Camilla, och den är nästan full, plus att det hänger fulla tork skåpet med kläder. Det är inte lätt att vara tjej.


Jag fick mycket beröm idag för det fina staket och borden, många tyckte jag skulle börja servera alkohol där nu, för det är inhängnat, haha. Icke!

Men den som mest ska ha beröm är Erik, han som har stått för allt slit. Idag kom och fixade det sista, borra hål i borden så man ha parasollen ute.



Det kändes som det var fler folk som hittade dit idag, var inte mycket kända ansikten. Roligt!



Vi åker ner i morgon eftermiddag, ska försöka komma från jobbet vid fyra, och Erik skulle sluta fyra han också. Sen blir det raka vägen ner. Kommer annlända ganska sent tror jag. Måste underhålla Erik hela resan, stackarn ska köra hela vägen. 50 mil..



Vi ses i Dalarna


Ovido - Quiz & Flashcards