Alla inlägg den 23 september 2008

Av Marie - 23 september 2008 18:08

Nu är verkligen hösten på väg. Löven har fått sin fina färg och det börjar bli små kyligt ute. Önskar att jag vore mer ledig så jag fick ut och fota lite.


Annars mår jag ganska okej. Har inte släppt det riktigt än. Men jag tar en dag i taget. Livet måste gå vidare!


Det blev inte allt för mycket sömn natten mellan söndagen och måndagen, 4 timmar hann jag med iallafall. Var inte alls pigg på jobbet. När jag kom hem kollade jag på tv i två timmar, kollade i 10 min på filmen jag lånade med från macken sen somnade jag med kläderna på.


Idag hade jag en väldigt sur kund, vet inte vad det har hänt med han. han var trevlig förut, men nu har han en lite äldre och kaxigare gubbe med sig så han blir auotomatisk kaxig den andre också. Så beställde dom mat, satte sig, jag flippade på och allt var klart så jag ropade att maten var klar, han hörde inte, så jag ropade igen, och då hörde han, så han kommer och tar maten och säger "Ser du inte att jag sitter och pratar" Oj förlåt kläckte jag ur mig. Men vadå förlåt?! Varför ska JAg be om ursäkt. Vill han ha sin mat varm eller ska jag ha koll på han när han har pratat klart?

Usch vad irriterad jag blev.

Jävla energi sugare!


Nu fick jag ur mig det iallafall

Ovido - Quiz & Flashcards