Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Marie - 4 oktober 2007 19:12

Japp, det blir Stockholm i helgen. Jag åker redan i morgon, med Martin och Jocke från Wäsa. Blir upplockad i Falun. Ska bli så jäkla skoj, får träffa Petter också, eller jag ska ju bo med han hela helgen. Kommer inte hem förens på söndag.


Nu ska vi åka till nya huset igen och greja lite mer..

Av Marie - 4 oktober 2007 00:25

Hade tidigare idag skrivit ett långt inlägg, men allting försvann. Jag tappade lusten att skriva om allting, men nu har jag fått tillbaka gnistan och har inte allt för mycket för mig såhär halv ett på natten. Mamma och pappa kommer hem vilken sekund som hellst, bruna och fina.


Jag och Klara


Jag har inte skrivit på ett par dagar, förlåt mig! Men det beror på att jag inte har varit hemma. Jag har varit i Rättvik sen i söndags. Igår var jag med Sanna och Linda till Ljusdal för Linda skulle köra upp, och hon klarade det. Grattis än en gång.


Kom hem idag strax efter fyra. Har tvättat så gott som hela kvällen. Inte direkt det roligaste. Men men..


Det är snowboard tävling på "plattan" i Stockholm i helgen, jag är sugen på att åka dit, träffa lite Wäsa och Åre folk. Det är ju dessutom Rättviks marknad också, och Oktober festen i Borlänge, Sahara Hotnights på Harrys i Falun. Det är mycke nu.. Vart ska man placera sig?








Ovido - Quiz & Flashcards