Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Marie - 19 oktober 2007 18:53

Äntligen har vi fått sprutt på internet här hemma. Men datorn är så jäkla seg, satt och bråka med den i tre timmar igår. Suck..


Har precis kommit ut ur duschen, ska snart iväg på middag med Jenny och Lars. Vi ska ut på China garden och äta, men jag tror vi tar med det hem till Jenny och äter det där framför Idol.


Jag drar redan på söndag till Åre, Syster Sofie ska köra mig. Tusen tack syrran ;) Fast det är inte riktigt bestämt än, hon skulle höra med regeringen när hon kom hem.


Förlåt moster Siw att jag inte kommer som det är sagt, men jag får komma till sommaren istället. Jag hade verkligen sett ifram emot att få åka till Norge och träffa dig!



Nej nu ska jag blåsa håret och göra mig klar

Ovido - Quiz & Flashcards