Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Marie - 14 oktober 2007 19:39

Igår begav jag mig till Rättvik. Sanna ringde och ville leka med mig så jag åkte dit med bror, han var hem till oss och lämna Emmy. När vi kom till Rättvik åkte jag hem till E först. Där vare fest, Sanna kom dit så åkte vi och hämta sprit. Hem till E och börja grogga och sen hamnade vi på Lucky. Efterfest hemma hos E, som låg och sov. Han vaknade till och vi städade upp allting, det såg ut som sju svåra år där. Idag vaknade man upp och mådde skit. T & E skjutsade hem mig till Borlänge. Så nu sitter vi och spelar bingolotto och trycker i oss massa godis. Våran tv hemma är inte heller inkopplad så Sandra får besök av oss ofta nu. Snart är det "Ensam mamma söker" Sen ska jag hem och trycka massa mat, bakis hungrig hela tiden.



Kommer somna som en stock ikväll, med ett stycke Sandra brevid sig. Tyck synd om mig. Ända mot ända, kan ingenting hända!

Ovido - Quiz & Flashcards