Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Marie - 24 oktober 2007 10:31

I söndags körde syster Sofie upp mig till Åre. Resan tog nästan 7 timmar. Men då hade vi lite stopp. Så nu är man bosatt på Staff igen, det var underbart att komma dit igen, Camilla bor där också. Men gud vad jag saknar alla andra. Pratade med Skåne Sandra igår, hon är sååå saknad på staff. Hon skulle iaf komma upp på semester i vinter. Annars är allting sig likt här.


I morse åkte jag med bussen in till Åre, så jag har varit på Sibylla sen nio ungefär. Jag har gjort beställning och lite annat. Ska snart byta om, vi öppnar ju om en kvart. Första dagen på jobbet :)


Jag lägger upp bilder på bilddagboken varje dag, jag kan skicka mms från mobilen direkt till bilddagboken så läggs dom upp direkt. Så du kan följa mitt liv där.


Jenny, jag saknar dig såååååå..

Ovido - Quiz & Flashcards