Alla inlägg den 4 september 2007

Av Marie - 4 september 2007 19:48

Om ca 10 min drar årets Idol igång. Det ska bli spännande att se. Nu när dom var i vackra Dalarna och tog ut några finalister. Det visas nog inte idag.


Jag känner mig fortfarande sjuk, även fast jag har proppat i mig C vitamin nässpray och feber nersättande.


Vill vara frisk till helgen. Jag ska nämligen fiska kräftor på fredag kväll, och på lördag är det kräftskiva. Pratade med Favoriten igår, Johan. Han frågade om inte jag ville vara med. Självklart, eftersom jag har aldrig tidigare har fiskat kräftor. Spännande.


Ge mig massa bus kurer, så jag blir frisk. Vad brukar du ta när du är sjuk? Förkyld, feber, hostig.

Av Marie - 4 september 2007 19:29


 

Glad broder



Syster Sandra



Och syster Sofie som kollar inneställen på Gran Canaria



Jag älskar er syskon, mest av allt.

Av Marie - 4 september 2007 01:10

  • 1.  Jag har aldrig druckit en hel öl
  • Sant: Oftast när jag dricker försöker jag lära mig dricka öl, men aldrig fått i mig en hel öl.
  • 2.  Jag har pratat med någon som varit med i OS
  • Sant: När det var miniorlandslags uttagning för gymnastik i Falun -97 träffade jag Veronica Wagner som var med i OS 2004
  • 3. När jag var liten hade jag ofta krupp, svårt att andas. Fick ofta besöka sjukhus
  • Sant: Började med det som liten, hade ofta krupp. Gillade inte medecinen man fick på sjukhuset. URK! Hade mitt sista anfall -96
  • 4. Jag rymde hemifrån när jag var 13 år, och kom inte hem på en vecka
  • FALSK!
  • 5.  Jag är en gammal elit gymnast
  • Började med gymnastik när jag var ca 5 år, slutade när jag var 14


Det var endast två stycken som kommenterade, mina systrar. Och vinnaren är SOFIE. Du vinner en valfri drink på Gran Canaria. Haha, vilket pris va :)


Grattis syrran

Ovido - Quiz & Flashcards