Alla inlägg den 6 september 2007

Av Marie - 6 september 2007 17:42

Vilket härligt väder vi har haft idag. Om en timme ska jag cykla upp på stan och möta upp Sandra så ska vi gå till sportfältet och gå ett varv, sen ska vi till Solstationen på Soltorg och sola. Måste få lite färg.


Ska bli skönt att få ut och röra på sig, man har ju varit lite seg dom senaste dagarna. Förkylningen har blivit bättre. Skönt..


Längtar tills i morgon, då ska jag fiska kräftor :)

Av Marie - 6 september 2007 15:23

Våran älskade katt, så länge som du funnits med i mitt liv. I 15 år har du funnits med oss. Nästa vecka finns du inte med oss länge, då ska vi ta farväl av dig. Jag kommer gråta flodvis med tårar. Jag trodde aldrig att jag skulle reagera såhär, men när mamma sa idag att hon skulle till vetrinären nästa vecka kände jag tårarna.


Alltid när man har gått och lagt sig har man hört hur du öppnar dörren och kommer tassande och hoppar upp i sängen, och lägger dig mitt på mig. Sover mig med hela natten.. Det är längesen du gjorde det nu, du orkar nog inte med alla trappsteg upp.


Skrållan skrållan..

Ovido - Quiz & Flashcards