Alla inlägg den 8 september 2007

Av Marie - 8 september 2007 16:38

Sådär då, då har man sovit i två timmar. Så jädrans skönt. Jenny messa med mig precis innan jag somnade, så nu ska hon med mig ikväll. Riktigt skoj tycker jag. Hon slutar inte förens nio ikväll, men jag funderar på att åka ut dit till klockan sju, så man inte missar det roliga, att äta kräftor. Men vet ju aldrig, dom har kanske hunnit däcka innan vi har kommit ut dit, vi är nog inte där förens halv elva om jag ska åka med Jenny. Vi får se.. Ska ringa Johan nu tänkte jag.


Vad ska du göra ikväll? :)

Av Marie - 8 september 2007 12:31

Igår åkte jag till Falun, Johan och co plockade upp mig. Så åkte vi ut till Johans mormor och morfar och fiskade kräftor. Vi åkte ut med båten och la ut alla burar och sen efter det börja det spöregna. Vi fick sitta inne i den lilla stugan och vänta, så grillade vi korv. Mysigt! När regner hade lugnat ner sig så åkte dom ut och kollade burarna, vi hade fått en del kräftor. Sen gjorde vi brasa, där satt jag hela kvällen och värme mig. Klockan två inatt var vi ut och hämta dom sista kräftorna. Efter det packade vi ihop och åkte hem till Johan och sov. Halv nio i morse vaknade Johan, skapligt trött man var. Johan körde hem mig, sen var jag och mamma ut till Coop och handlade. Ska sova en två timmar snart, så man är pigg ikväll. Kräftskiva ikväll ute i Sundborn hos KG.





Ovido - Quiz & Flashcards