Alla inlägg den 12 september 2007

Av Marie - 12 september 2007 22:20

Jag vart på lite bättre humör när jag fick handla lite.Idag var jag till kupolen och handlade med Jenny. Jag hittade lite godsaker som fick följa med mig hem. Ett par pumps, äntligen hitta jag några som passade mig. Är fruktansvärt kräsen på skor. Även en pippi gul klänning fick haka på. Är riktigt nöjd.


Klänning från H&M

 


Pumps från Din Sko


Det här vackra sällskapet hade jag med mig


När skavsåren börjar komma hoppas jag att ni ställer upp, mina älskade skor. Skooooja!




Av Marie - 12 september 2007 13:31

Den här dagen känns hopplös. Är inte alls på humör, vill egentligen bara låsa in mig och tänka över allting, komma ut när jag har blivit snäll. Jag måste ta tag i mitt liv nu, kan inte hålla på såhär hur länge som hellst. Det funkar inte så. Jag önskar jag hade styrkan.. Allt gnäbb fram och tillbaka hela tiden.


"Jag längtar till du åker till Åre igen"


Det kommer aldrig raderas ur mitt minne.

Ovido - Quiz & Flashcards