Direktlänk till inlägg 1 september 2008

en månad senare

Av Marie - 1 september 2008 00:51

Jag har börjat blivit riktigt dålig på att uppdatera den här rackarns sidan. Borde ta och skärpa mig litegrann.


I fredags hade vi en-månad-försenad-födeldags-fest för mig. Vilket var jätte trevligt. Erik hade köpt en prinsess tårta som smakade guddomligt. Vi var ett gäng på 6 pers hemma hos oss. Camilla och Claes har länge hållt på med en present till mig. Jag fick ett stort kuvert, på ett vykort Camilla hade knäpat ihop alla namn som hade varit med på presenten. Jag hade inte en aning vad det skulle kunna vara. Öppnar och ser att jag ska få åka tandem flygning från Åre skutan.


Åreskutan - Sveriges bästa flygning

Åre är den perfekta platsen för skärmflyg och är Sveriges centrum för skärmflygare.
Och kanske är det inte så konstigt-eftersom Åre har något i Sverige mycket unikt -
stor fallhöjd. När du väl kommit upp med liften förstår du vad vi menar med fallhöjd.
1050 meter fallhöjd ger dig ett riktigt flyg. Berget är format som en pyramid, vilket
innebär att det går att starta på samtliga vindriktningar. Också detta unikt i Sverige
- att på samma flygställe kunna starta på alla vindriktningar

Huuuuuuuur coooolt är inte det? Jag tänkte testa på det till våren, när det är som finast här. Jag har två år på mig, stod så på presentkortet. Ge mig vår nu!

För mer info http://www.skysport.se

---------------------------------------------------------------


I morgon ska jag och Camilla bege oss till Östersund för att strosa runt på stan, Camilla ska vara min personliga rådgivare och bära alla påsar. Haha

Vi ska ha en typisk tjej dag, springa in i alla affärer, fika, ha kill snack, bara vara.. Ska bli underbart. Ha sett fram emot den här dagen länge nu..


Just precis slog det mig att det är 1 september idag. Hösten är redan här. Det står väl inte på förens det börjar snöa här. 1-2 månader kvar. KUL!


Nej nu ska jag ta och hålla om min karl när jag han ligger och sussar så sött här brevid

 
 
Jesper

Jesper

1 september 2008 17:57

Konstigt saker och ting är.
Man surfar runt lite på google och vem ploppar upp då helt plötsligt om inte Marie?!
Läste lite snabbt om ditt liv hehe :) Kul att det går bra för dig! Önskar dig all lycka i framtiden och hoppas fallskärmshoppningen blir storslagen!! Må gott! Med varma hälsningar Jesper Berg.

http://Har ingen dessärre

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards