Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Marie - 29 oktober 2008 13:15

Fick sms av brorsan i morse


"Vårt flygbolag har gått i konkurs, ingen resa med andra ord"


Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Som det ser ut nu blir det ingen resa till Gran Canaria över jul. Vi som har sett fram emot den här resan så länge. Allting är betalt och klart.


Läste på aftonbladet om konkursen, sterlings. Det går att få tillbaka pengarna, men jag kan tänka mig att det är tusentals människor som kommer kräva pengarna tillbaka så man kommer väl inte ha en chans till att få pengarna tillbaka.


Jag har ju även köpt flyg ner till Stockholm från Östersund. 500 kr. Köpt en tågbiljett från Arlanda till Åre, 31 december. Den kanske det inte är några problem att sälja. Men ändå..

Jag vill åka till Gran Canaria


Så jävla surt!


Ovido - Quiz & Flashcards