Direktlänk till inlägg 27 oktober 2007

Lördag

Av Marie - 27 oktober 2007 11:27

Ännu en dag på jobbet. Jobbade igår också, hade sjukt ont i huvudet. Tror det var migrän. När jag kom hem tog jag två ipren och la mig i tv rummet och myste ner mig rejält och kollade på Idol. Jag blev så förbannad, hur fan kunde Evelina åka ur? Det är helt fel. Jag fick tårar i ögonen. Hon var sjukt bra! Ut med SAM!


Sen satt jag och Camilla i köket och drack té och pratade. "Ha en bra dag" hörde av sig och fråga om han fick komma på en kopp té, så han joinade oss, vi kollade youtube klipp på Camillas dator, jag höll på och skratta ihjäl mig. Christian somnade i min våningsäng, jag vaknade i natt av att han snarka som en idiot! Halv fem i morse ringde Björn mig, jag blev lite smått irriterad och börja vråla på han " Men Marie, sluta bli arg och skrik på dalmål" Irriterande, jaaaaa!


Utgång ikväll kanske, hoppas :)


Idag regnar det, inge vidare. Allt folk hålller sig inne, det är knappt folk på OK. Och inte på Sibylla heller för den delen.


Förra säsongen levde jag på min älskade kycklingburgare, nu när jag har kommit tillbaka har det kommit en ny, och jag testade den, och den var inte alls lika god. Men igår gjorde jag världens upptäckt och hittade en och halv kartong vanliga kyckling burgare, dom är mina resten av säsongen. Inte en enda ska få smaka på dom. För nu ska Sibylla sluta äta dom, och då är jag värd allihopa. Visst då? :) Men Sanna, jag vet att du är sugen på en Petter, jag lovar att du får dig en när du kommer hit. Btw, Dippan har gått i graven, ska bli en stor salong där, så aldrig mer Sundays at dippan!


Bygget kommer äga!

 
 
Ingen bild

Sanna

29 oktober 2007 15:18

Hur i helvete kan dippan gå i graven? Va fan menar du? Märy, jag blir tårögd här borta i de småländska skogarna. Märy, den där Pettern hade värmt fint nu, när jag sitter här alldeles förstörd för att jag ska mista mitt älskade dippan. jag kommer upp och nitar den dära Glenn som är chef för stället. Fy fan. Nån måtta och fason får det väl ändå lov till att vara. Usch. Hoppas allt e bra, hälsa alla!! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards