Direktlänk till inlägg 29 oktober 2007

Måndag

Av Marie - 29 oktober 2007 20:17

Just nu befinner jag mig hemma hos PG. Han har i stort sett underhållt mig hela dagen. Han kom bort till Staff strax före tre, så åkte vi bort till Järpen och handlade. Hälsade på Jessica som jobbar i blomster affären. Min värmlänning, guuud va roooligt det var och träffa henne! Jag och PG styrde, eller jag menade Pg styrde bilen hem till han, där han bjöd på makaroner för en hel familj och köttfärs, inge köttfärsås, som sagt han bjöd på makaroner och köttfärs, såsen kokade bort eller något. Ska väl snart mer eller mindre tvinga han och köra hem mig snart.


I lördags var jag och Camilla ut och slirade för första gången den här säsongen, vi hade våran lilla förfest hemma. Och sen stack vi in till byn och drack en strawberry decory,hur man nu stavar. Jag måste säga att dom är bäst i Åre på att göra såna, så sjukt farligt goda. Vi fortsatte mot Country club. Det var mycket folk, och mycke igenkända ansikten. Jag/Vi (Camilla) Hade en riktigt rolig kväll.


Söndagen var mindre rolig, jag började jobba klockan halv elva. Det går inge bussar på söndagar så det var bara att ta en taxi. Usch, det kommer bli en dyr vinter, igen. Dagen var skit seg och jag ville bara stänga igen skiten och gå och lägga mig. När jag väl kom hem la jag mig i tv rummet med en tonfisk sallad och kollade på två filmer. Gissa om jag sov som en prinsessa inatt.


När PG kom och hämta mig la han handen på låret och sa, jag måste ju ta hand om lilla dig när du är ledig och det inte finns så mycket att göra. ja tänk, vad skulle jag ha gjort utan PG? Han är en snäll och bra kille..


Saknar er alla hemma! Mamma, pappa, sofie och familj, stefan med familj, Sandra, Jenny.. tänker på er ofta. Älskar er!

 
 
Ingen bild

Sofie

2 november 2007 13:09

Vi saknar dig med... Klara planerade vilka som ska komma på hennes dansuppvisning i december och då räknade hon upp dig, men då fick jag lov att säga att du inte var hemma då :-(
Men det ser ut som du har det så bra och du blir väl omhändertagen.
Puss från storasyster Sofie

 
Ingen bild

Jenny

4 november 2007 23:49

Saknar dig otroligt mycke! Älskar dig gumman! Glöm inte de. Puss på dä! jeläla :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards