Alla inlägg den 3 december 2007

Av Marie - 3 december 2007 14:26

Måndag eftermiddag, ny vecka. Julen närmar sig. PANIK!


Helgen var riktigt skoj, i fredags skjutsade Björn hem mig, som alltid, typ gjort det varje kväll. Kollade på idol och drack lite cider, Tova och Lina övertalade mig att följa med ut på country, och det ångrar jag inte. Det var riktigt galet, mycke folk och vi shejkade ässet som aldrig förr.


Lördagen var jag ledig, jag och christoffer var in till byn och handla och greja inför kvällen. När vi kom hem gjorde jag knäck, som vart super god. Vid sju annlände folket, christoffer och hans rumskompisar. En malmö kille och en engelsman. Vi käkade tacos och drack oss skit fulla. Drog in till byn på tottebo där det var reggae kväll. Träffade på Claes där, och han söp fan mig under bordet. Usch usch. Taxi hem, blanda en ny grogg, dum i huvudet? Den smakade röv, så jag gick och la mig. Det var nog lika bra.


Vaknade upp igår och mådde toppen, hur sjukt som hellst. Borde ha mått sämre, men det tackar jag för att jag inte gjorde. Jag, lina och tova drog in till byn och käka bakis mat på subway. Kika runt lite sen ringde chefen och det var kaos på Sibylla så jag åkte hit och hjälpte Marlene. Det hade varit riktigt mycket folk. Jag skicka hem henne och jobbade själv hela kvällen. Björn skjutsade hem mig, så gjorde jag mat och sen snacka massa skit med Camilla. Hon har ju varit hemma i Sthlm en vecka så vi hade mycket att uppdatera varandra. Kollade sen på Step up, shit vilken film, den är såå bra och skådespelaren är ju bara såå snygg.


Idag åkte jag och Tova in med tio bussen, vi hade personal möte, gick igenom lite rutiner osv. Har stannat kvar och julpyntat, så nu är det riktigt juligt där inne. Bilder finns på min bilddagbok ---->



Något annat finns väl inte att tillägga, tror jag.


Joo, jag stannar nog i Åre över sommaren också. Jag vill inte hem!

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards