Alla inlägg den 6 december 2007

Av Marie - 6 december 2007 20:38

Yes, torsdag idag. Ledig idag, sååå skönt. Är iofs ledig tills på Måndag. Den här dagen har verkligen varit skit, vaknade nog på fel sida. Har varit irriterad på allt, minsta lilla. Sen vart det ju inte bättre av att Björn åkte hem, eller han åkte in till Åre och ska sova där inatt och åker hem direkt efter kursen i morgon. Men iaf, han åkte och jag vet inte när jag får träffa han igen. Det kan handla om år eller månader. Jag fick panik och börja stor böla. Man är ju van att ha han runt sig hela tiden, han har ju varit här som sagt i två veckor. Men men, livet går vidare. Det var nog lika bra att han inte stannade här hela säsongen för då hade jag fått hundra frispel på han, så som ha har retat upp mig. Morr! Det är helt sjukt hur bra den människan känner mig. Han vet exakt vilka punkter han ska klämma på för att göra mig sur irriterad ledsen, allt! Jaja, nog snackat om Björn Olsson. Vet inte alls vad jag ska skriva, sitter i köket på staff och kollar när Camilla håller på och klistrar och klipper med sitt album. Ja kära folk, jag kommer hem över jul. Men hellst vill jag ju inte. Borlänge gör mig deprimerad. Usch ja, tur jag bara stannar i 3-4 dagar. Sen åker jag och Sanna upp hit och firar nyår. Saknar min älskade jenny!Wäsa snart också, sååååå jävla roooooligt!

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards