Alla inlägg den 31 december 2007

Av Marie - 31 december 2007 00:32

Idag är det sista dagen på 2007. Jag välkomnar 2008 hjärtligt välkommet.


Det nya året ska firas in på kläppen, där skulle det vara nyårsfest så jag och sanna ska bege oss dit, eller hela staff ska åka dit. Sen kanske man drar på krogen. Sånt som visar sig.


Igår var jag ut och visade krog livet för Sanna, vi var på bygget och röjde till micke syd. Var en svin rolig kväll. När vi kom hem låg jag och mådde jätte kasst, medans sanna berättade hur sugen hon var på all mat och jag blev äcklad. Efter ett höll jag på att somna men kände hur spyorna var på väg upp, det var bara att kuta jag kräktes som en idiot. Jag var knappt full heller, det måste nästan ha varit vinterkräksjukan. Har inte mått nå vidare idag. var in till byn och käkade , kollade lite affärer men jag ville bara hem. så vi åkte hem och kollade på film, jag somnade efter en halv timme. det behövdes!


Hela kvällen har varit hur lugn som hellst, bara legat på rummet och mått dåligt.


Btw, jag ska flytta, från staff. jag har fått tag i en liten stuga i björnänge. Lite närmare åre. Blir billigare att bo där och jag känner själv att jag måste få ha lite tid för mig själv.


Så nu får ni komma och hälsa på mig i vinter :)


I morgon blir det premiär åk i backen, jag och sanna ska ut och prov köra.



Åååh, det blir inge wäsa för mig. Jag har fanimej inte råd.. jag vill ju så gärna. Har ju längtat i ett år. Men men, man kan inte alltid få som man vill.



 Tror jag ska försöka sova lite nu så man vaknar någorlunda tid i morgon. och att man mår bättre :)


Gott nytt åååååååååååår!

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards