Alla inlägg den 15 december 2007

Av Marie - 15 december 2007 15:20

Hallå igen. förlåt för det korta inlägget häromdan men det blev ju som sagt lite bråttom. idag är det lördag och det innebär att det är burton transition fest ikväll, såå roligt. men det blir lugnt för min del, ska jobba i morgon så det bara att ta nåt glas. man kan ha kul utan alkohol.


På tal om något helt annat så sökte jag upp en kille på facebook som jag träffade på dalecarlia för många många år sen, jag var väl sisådär 12 år. Sökte på namnet och hittade en person och blev vän med han, och han skrev direkt. "Är du den jag tror du är" shiiiit, vi har inte haft kontakt på flera år. Så det var väldigt skoj.


Btw, jag funderar på att sluta blogga. det känns ganska meningslöst, för vem är intresserad av att läsa om någon som bara jobbar och festar. men vi får se..



ska snart göra mig lite mat och sen göra mig klar för festen.


ciao!

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards