Alla inlägg den 25 december 2007

Av Marie - 25 december 2007 16:59

Julafton igår var faktiskt jätte trevligt, bättre än jag hade tänkt mig. Men det dryga var ju att vi fick vänta på sofie i tre timmar, sölgrodor :D haha. Direkt dom kom delade barnen ut julklapparna, och jag fick massa fint. Massa döskalle grejer, älska! Av brorsan fick vi en kryssning allihopa som vi ska åka på i februari, det ska bli skoj verkligen! Fick även den nya boken med Maria Eriksson, som har skrivit gömda, asyl, mias hemlighet. Nu fick jag sista boken, Mias systrar. Av Sofie, tack å tack.


Sen kollade vi på gran canaria filmen, från när vi var där. Vi skrattade så tårarna rann, det var så roligt och se igen.


Senare på kvällen åkte vi hem till Sandra och drack lite och umgicks, tobbe och gurra kom också. Var en jätte trevlig kväll.


Sandra åkte på magsjuka inatt så jag ska försöka hålla mig borta härifrån, så jag far upp till Rättvik snart och festar loss med Sanna, så ska vi shejka ässet på parken.


Har nyss tagit mig ett underbart bad, i bubbel poolen. Var första gången jag bada i den, tog med mig boken och la mig där i nästan 40 min. Super skönt. Känner mig len som en baby stjärt nu.




Ska fixa ordning mig nu så jag är klar när Stefan kommer.


Kommer förmodligen inte skriva nå mer i år, kommer nog ej hinna det så jag får önska er allihopa ett gott nytt år och hoppas att 2008 blir super bra.


Ciao

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards