Alla inlägg den 23 december 2007

Av Marie - 23 december 2007 13:25

I morgon är det julafton, svårt att tro. Jag har absolut ingen julkänsla i år. Men jag fick iaf lite julkänsla när jag rullade in i Dalarna igår, här var det tokvitt och massa fint. I åre är det bara slask och grått.


Åkte från Åre igår klockan tio, med Anders. Vi mötte 15 renar, som stod mitt på vägen och vägrade flytta på sig. Men sen flyttade dom på sig och vi kunde åka vidare. Var i Rättvik efter klockan fyra. Åkte hem till bror och snackade lite skit, sen åkte vi ner till Annas och handlade mat, kina mat. Bjöd brorsan på det, snälla jag. Satt här hemma hos bror och tog face worp bilder, vi höll på att dö av skratt. Efter ett tag kom Sanna ner och mötte mig så gick vi upp till henne och åt lite julgodis. Somnade som en stock i hennes säng. Vaknade i natt av att hon lägger armen om mig och säger att hon tycker om mig, eeh Sanna.. nu pratar du väl ändå i sömnen. Hahaha, fick påminna henne om det när vi vakna idag. Har precis kommit från henne nu, är hos brorsan. Tänkte ta en dusch nu och sen bege mig ner på byn och inhandla dom sista julklpapparna, till brorsan och emmy.


Vill inte hem till Borlänge, jag tror aldrig har känt såhär men usch och tvii för Borlänge.


Nej nu ropar emmy, ska åka ner nu...

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards