Alla inlägg under september 2008

Av Marie - 5 september 2008 16:46

När man får en sån fin kommentar av sin älskade moster kan inte göra något annat än att le. Jag saknar Siw så himla mycket, vi har inte setts på snart två år. Precis när Sandra hade fått lägenheten. Det var nog sist. Gud vad tiden går. Jag måste verkligen försöka åka ner till Nroge, Elverum och hälsa på favorit moster.


Jag håller nog kvar bloggen en stund till.. Allt för att min familj ska få ta en del av mitt liv.

Av Marie - 5 september 2008 01:01

Jag funderar starkt på att ta bort den här bloggen, den fyller ingen funktion längre. Känns som man skriver, bara för att man måste.


 Jag har tappat gnistan.


Här har du en av många andledningar till varför jag tänker sluta


- Blogg torka

- Jag skriver om mitt vardags liv som inte alls handlar om roliga saker längre

- Jag bor inte i Borlänge, och har knappt någonting med den hålan att göra längre, det finns inget som intresserar er längre

- Mitt liv i Åre, många av er känner inte till någonting här, ni vet inte vad jag pratar om, därför blir det tråkigt att läsa om sånt man inte har en aning om


Egentligen skriver jag inte för eran skull, och inte för min heller. Något får mig att stanna, men än vet jag inte vad det är!


beslutet tas i morgon om bloggen blir kvar eller inte

Av Marie - 3 september 2008 00:21

Jag och Camilla hade en underbar dag tillsammans i Östersund. Jag shoppade rejält, hittade två par jeans, strump byxor, tjock tröja och en tunn stickad klänning. Camilla hittade en super snygg kjol med hög midja.

Vi träffade Tilde och tog en fika på Paus.









Av Marie - 1 september 2008 00:51

Jag har börjat blivit riktigt dålig på att uppdatera den här rackarns sidan. Borde ta och skärpa mig litegrann.


I fredags hade vi en-månad-försenad-födeldags-fest för mig. Vilket var jätte trevligt. Erik hade köpt en prinsess tårta som smakade guddomligt. Vi var ett gäng på 6 pers hemma hos oss. Camilla och Claes har länge hållt på med en present till mig. Jag fick ett stort kuvert, på ett vykort Camilla hade knäpat ihop alla namn som hade varit med på presenten. Jag hade inte en aning vad det skulle kunna vara. Öppnar och ser att jag ska få åka tandem flygning från Åre skutan.


Åreskutan - Sveriges bästa flygning

Åre är den perfekta platsen för skärmflyg och är Sveriges centrum för skärmflygare.
Och kanske är det inte så konstigt-eftersom Åre har något i Sverige mycket unikt -
stor fallhöjd. När du väl kommit upp med liften förstår du vad vi menar med fallhöjd.
1050 meter fallhöjd ger dig ett riktigt flyg. Berget är format som en pyramid, vilket
innebär att det går att starta på samtliga vindriktningar. Också detta unikt i Sverige
- att på samma flygställe kunna starta på alla vindriktningar

Huuuuuuuur coooolt är inte det? Jag tänkte testa på det till våren, när det är som finast här. Jag har två år på mig, stod så på presentkortet. Ge mig vår nu!

För mer info http://www.skysport.se

---------------------------------------------------------------


I morgon ska jag och Camilla bege oss till Östersund för att strosa runt på stan, Camilla ska vara min personliga rådgivare och bära alla påsar. Haha

Vi ska ha en typisk tjej dag, springa in i alla affärer, fika, ha kill snack, bara vara.. Ska bli underbart. Ha sett fram emot den här dagen länge nu..


Just precis slog det mig att det är 1 september idag. Hösten är redan här. Det står väl inte på förens det börjar snöa här. 1-2 månader kvar. KUL!


Nej nu ska jag ta och hålla om min karl när jag han ligger och sussar så sött här brevid

Ovido - Quiz & Flashcards