Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

Rubrik saknas

Av Marie - 2 oktober 2008 22:56

Nu får tiden ta och gå lite fortare, vill att det ska vara 22 december och att jag får sätta mig på flyget från Östersund ner till Stockholm, checka in på hotellet, vänta på att det ska bli morgon. Möta upp brorsan, emmy och jäken. Käka, hinna göra allt innan flyget tar oss till Gran Canaria.


Idol har ju varit nere på Gran Canaria och varje gång dom visar därifrån ser man vårat hotell därifrån. Man kan inte göra något annat än att längta dit.

Ligga i polen hela dagen på julafton. Bara må bra..


83 dagar kvar


Nu ikväll lagade jag super god mat.

Philidelphia ost, chili, färsk persilja och pressad citron som man rör ihop. Lägger över ett täcke över laxfilé, in i ugnen på 200 grader.

Pasta pesto till det. Muuuuuums filibabba


Enkelt och gott



Beställde massa grejer från H&M igår kväll, massa kläder som jag vanligtsvis inte skulle handla, men ibland måste man våga chansa. Bland annat ett par röda jeans. Kjol med hängslen


Ska leta rätt på bilder så ska jag visa er :)

Och sen idag när posten kom till jobbet fick jag brev från H&M att om man beställde kläder från dom, katalog eller internet så fick man 10% rabatt

Kul att man fick det igår. Suck! Jaja, det var inte hela världen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards