Direktlänk till inlägg 13 oktober 2008

Jobba 70 dagar i sträck

Av Marie - 13 oktober 2008 00:49

Jag har massor att berätta om helgen, eller nu när jag tänker efter har jag nog inte det.


En lång historia blir kort.


Creedence var grymt bra igår, maten var sådär, folket var topp.







Jag har även kommit fram till att jag inte kommer ha en enda ledig dag förens till jul.

Oktober och november kommer jag köra själv, och fram till 22 december.

70 dagar har jag att se fram emot på Sibylla


Ni undrar säkert varför jag kommer jobba så mycket. För att Putte har så gott som slutat hos mig nu, och personalen jag ska ha i vinter kommer inte upp förens mitten på december.


Hela maj och juni, och halva juli jobbade jag själv så det är ingen svår match det här. Man har ju blivit härdad


det är bara att gilla läget

 
 
Ingen bild

Simona

13 oktober 2008 11:50

Kan komma å steka burgare med dig ja ;)

 
Jessie

Jessie

14 oktober 2008 16:32

Nu har jag uppdaterat min blogg, kors i taket!!! :P

http://y3z1.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards